10 - Rezerwacje seansów - informacje

Drodzy Karnetowicze.

10 edycja Festiwalu Nowe Horyzonty niesie ze sobą zmiany. Chcielibyśmy przybliżyć je tym, którzy byli z nami w latach ubiegłych, jak i osobom, które dołączyły do nas w tym roku. Mamy nadzieję, że nowy system nie sprawi nikomu żadnych trudności, pozwoli na swobodne planowanie czasu, czerpanie większej przyjemności z uczestnictwa w festiwalu.

Jak już wcześniej informowaliśmy, w tym roku po raz pierwszy istnieje możliwość rezerwowania miejsc na seanse – dzięki temu każdy wie wcześniej, na jaki film na pewno się dostanie. Nie trzeba stać w kolejkach, tylko po to, by odejść z kwitkiem i w pośpiechu szukać innej projekcji, by znów wyczekiwać w napięciu na wejście do kolejnej sali.


Karnet na 55 punktów

Karnet jest zaprogramowany na 55 punktów. Jeden punkt równa się jednemu zarezerwowanemu filmowi. W trakcie festiwalu można zobaczyć maksymalnie 50 filmów.


Kiedy i jak rezerwować

By dostać się na seans, koniecznie trzeba zrobić rezerwację. Można ją wykonać od godziny 00:00 w dniu poprzedzającym seans. Na przykład: jeśli ktoś planuje wybrać się na seanse 23 lipca, będzie mógł je rezerwować już w nocy z 21 na 22 lipca, a dokładnie od północy 22 lipca.

Rezerwacji można dokonywać do godziny rozpoczęcia seansu za pomocą prostej aplikacji, znajdującej się na stronie www.nowehoryzonty.pl/r, z każdego komputera – czy to w domu, czy w pracy, czy z laptopa, będąc w dowolnym miejscu, w którym jest dostęp do sieci. Ponadto we wszystkich obiektach festiwalowych znajdują się stanowiska komputerowe specjalnie do tego celu, rezerwacji można dokonać także pomiędzy seansami. Możliwa jest również rezerwacja przez telefony komórkowe z dostępem do Internetu. Dla ich posiadaczy udostępniona jest uproszczona wersja aplikacji www.nowehoryzonty.pl/r.

Rezerwacji można dokonywać także przeglądając strony internetowe programu festiwalowego  www.nowehoryzonty.pl  – przy każdym seansie karnetowicze w miejscu ikonki koszyka, pozwalającej na zakup biletu, zobaczą ikonki, pozwalające na rezerwację lub anulowanie rezerwacji.

Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy na co dzień posługuje się komputerem, dlatego do Państwa dyspozycji pozostają wolontariusze. Poprowadzą krok po kroku tych, którzy zgłoszą taką potrzebę.


Login i hasło

By zrealizować to wszystko, o czym piszemy, potrzebny jest Państwu login oraz hasło. Dla tych, którzy mają konto na naszej stronie www.nowehoryzonty.pl  i dokonali zakupu korzystając z niego - login oraz hasło są tożsame z tymi, które służą do logowania się na naszej stronie. Ci, którzy konta nie posiadają lub posiadają je, ale ich karnet został dla nich zakupiony/ podarowany, dostają specjalnie wygenerowany login, który również jest nadrukowany na karnecie. Przy pierwszym logowaniu na stronie internetowej zostaną Państwo poproszeni o wprowadzenie własnego hasła, które nikomu, poza wami, nie będzie znane.


Zmiana hasła

Zapominalskim, którzy nie pamiętają hasła, zapewniamy możliwość nadania nowego hasła. W tym celu wraz ze swoim identyfikatorem należy zgłosić się do obsługi stanowisk komputerowych – na Państwa życzenie konto zostanie tak ustawione, że możliwe będzie nadanie mu nowego, własnego hasła przy pierwszym logowaniu.


Odwołanie rezerwacji

I teraz bardzo ważna uwaga - w przypadku, gdy nie zamierzamy wybrać się na zarezerwowany seans, rezerwację należy odwołać. Jeśli Państwo tego nie zrobicie, system odliczy 5 punktów z Waszego karnetu. Pomimo, iż na festiwalu można zobaczyć maksymalnie 50 filmów, to każdy karnet zaprogramowany jest na 55 punktów. Dopuszczamy sytuację, w której każdy może raz zapomnieć o odwołaniu rezerwacji. 5 dodatkowych punktów pozwala Państwu na jednorazowe przekroczenie zasad bez konsekwencji. Rezerwację można odwołać do 15 min przed seansem, odwołanie następuje za pomocą tej samej aplikacji, przez którą Państwo ją wykonali (www.nowehoryzonty.pl/r).


Kolejki last minute

Po raz pierwszy pojawiły się w tym roku kolejki last minute. O godzinie rozpoczęcia seansu sprzedają bilety, które zostały uwolnione z niewykorzystanych rezerwacji. W kinie Helios do tego celu zostały wyznaczone 3 oddzielne kasy. Informację o tym, na jaki seans sprzedawane będą bilety, znajdziecie Państwo na tabliczkach informacyjnych, ustawionych z boku kas przeznaczonych do sprzedaży last minute. Sprzedaż trwa nie dłużej niż 5 min. Podobnie w pozostałych obiektach – o godzinie rozpoczęcia seansu kasy sprzedają bilety wyłącznie na rozpoczynający się seans. Warunkiem rozpoczęcia sprzedaży jest dostępność miejsc na sali.


Punktualność

Żeby kolejki  last minute miały sens,  a system rezerwacji działał właściwie  jeszcze silniej obowiązuje zasada: nie spóźniamy się na seanse.


Zgubiony karnet

Przypadek zgubienia karnetu należy niezwłocznie zgłosić w Centrum Kasowym mieszczącym się w Mediatece przy pl. Teatralnym 5 we Wrocławiu. Podobnie jak i wszystkie problemy związane z karnetem, których - mamy nadzieję - nie będzie.


Strona główna  Po 11.NH  Program festiwalu  Aktualności  Festiwal  Muzyka  Wydarzenia specjalne  Przestrzeń NH  Felietony Romana Gutka  Przyjaciele festiwalu  Kontakt

Strona główna - pełna wersja