English
FAQ - informacje o karnetach

Kiedy rozpoczyna się sprzedaż karnetów?

Sprzedaż karnetów rozpoczyna się 25 marca 2011r.

Kup karnet na festiwal

Do kiedy trwa sprzedaż karnetów?

Sprzedaż karnetów trwa do 26 czerwca 2011r. bądź do wyczerpania puli.

Ile kosztuje karnet?

Karnet kosztuje 350 zł.

Do czego uprawnia karnet?

Karnet zaprogramowany jest na 55 punktów (1 punkt równa się 1 pokazowi filmowemu) a więc uprawnia do udziału w 50 seansach (największa możliwa do obejrzenia ilość filmów - 10 dni festiwalu x 5 pokazów dziennie) pod warunkiem zrobienia rezerwacji na konkretny film oraz jednej nieobecności bez odwołania rezerwacji (za którą odliczanych jest 5 wejść - o tym dalej). Ponadto karnet uprawnia do zniżek na zakup biletów na koncerty, wydarzenia specjalne oraz rabat na zakup katalogu oraz innych festiwalowych wydawnictw.

Od kiedy można zrobić rezerwację?

Rezerwację można robić od dnia poprzedzającego dane wydarzenie od godziny 8:30 rano do godziny rozpoczęcia seansu. Na przykładzie wygląda to tak - na film, który odbywa się 24 lipca miejsce będzie można rezerwować już 23 lipca od godziny 8:30. Ma to na celu wyeliminowanie takiej sytuacji, że już pierwszego dnia wszystkie miejsca będą zarezerwowane tak "na wszelki wypadek". Pozwoli na spokojne przejrzenie repertuaru i podjęcie świadomej decyzji. Należy również pamiętać o tym, że można zrobić maksymalnie 1 rezerwację na miejsce na określonym seansie o określonej godzinie), jak również o tym, że nie można zarezerwować więcej niż jedno miejsce na seans z danego bloku godzinowego w danym dniu. Jako blok godzinowy rozumiane są seanse, odbywające się w odstępie czasowym nie większym niż 30 min (np. 9:45, 10:00 i 10:15 to jeden blok godzinowy).


Co zrobić w przypadku, kiedy chcę pójść na inny film (niż wcześniej zaplanowałem)?

W takim przypadku należy odwołać rezerwację i zrobić nową, można to zrobić do 15 min. przed seansem. Jeśli nie odwołamy rezerwacji i nie pojawimy się na seansie od liczby wejść na naszym karnecie zostanie odliczone 5 wejść, dlatego rezerwację koniecznie należy odwołać.

Gdzie mogę odwołać rezerwację?

Rezerwację będzie można odwołać w każdym obiekcie festiwalowym (poza Operą). Będą tam specjalnie do tego celu przygotowane stanowiska komputerowe z dostępem do Internetu.


Jak mogę dokonać rezerwacji lub anulować rezerwcję nie mając dostępu do komputera?

W tym roku obsługa rezerwacji będzie możliwa także przez sms!

Rezerwacja seansu przez sms polega na wysłaniu bezpłatnego smsa na nr 8092. Format smsa wygląda następująco:

rezerwacja seansu:
R.<dzien>.<blok_godzinowy>.<sala>
np.: R.25.10.H7 - rezerwuj miejsce na seans o 10:15, 25 lipca, w sali Helios 7

anulowanie rezerwacji:
A.<dzien>.<blok_godzinowy>.<sala>
np.: A.24.13.H1 - anuluj rezerwację na seans o 13:15, 24 lipca, w sali Helios 1

UWAGA! W treści smsa należy podać tylko pełną godzinę seansu, bez minut.

Wszystkie obiekty festiwalowe mają swoje naturalne skróty. Helios sala nr 1 to H1, i kolejno Helios sala nr 2 - 9 to odpowiednio H2, H3, H4, H5, H6, H7, H8, H9. Multikino "Arkady" sala nr 8 to M8, Multikino "Arkady" sala nr 9 to M9.

Rezerwacji może dokonać osoba, która w swoim profilu podała numer telefonu i go zweryfikowała. Weryfikacja numeru telefonu jest niezbędna do tego, żeby skorzystać z możliwości dokonywania różnych operacji poprzez sms, a także by otrzymywać ważne powiadomienia na życzenie, na przykład o stanie zamówienia. By dokonać weryfikacji, należy wejść w „edytuj profil” w polu „moje nh”, a następnie kliknąć nowy przycisk „Weryfikuj numer”. Po zaakceptowaniu operacji na podany numer telefonu zostanie wysłany kod, który trzeba wprowadzić w odpowiednie pole zgodnie z instrukcją. Dzięki weryfikacji przy wysyłaniu smsa nie trzeba podawać swojego numeru telefonu - system sam go rozpozna i skojarzy z odpowiednim użytkownikiem.

Organizatorzy zastrzegają, że nie będą wysyłać użytkownikom systemu żadnych smsów reklamowych.


Czy karnet można odstępować?

Karnetu nie można pod żadnym pozorem odstępować. Jest on przypisany do osoby która go kupiła. Jest na nim jej imię, nazwisko oraz zdjęcie.

Jak dołączyć zdjęcie do karnetu?

Składając zamówienie na karnet (wcześniej musisz być zarejestrowany na naszej stronie www.nowehoryzonty.pl), po wypełnieniu danych, należy dołączyć zdjęcie do karnetu, klikając na określone pola zgodnie z opisem. Robi się to na tej samej zasadzie, jak dołącza się plik (załącznik) do maila.

Jakie są wymagania co do zdjęcia, które dołącza się do zamówienia na karnet?

Powinno to być aktualne zdjęcie portretowe w pliku o wielkości nieprzekraczającej 2 Mb o minimalnych wymiarach 400 pikseli x 400 pikseli, najlepiej w rozdzielczości 300 DPI, które posłuży do identyfikacji właściciela karnetu. Brak zdjęcia bądź też zdjęcie nieidentyfikujące osobę zamawiającą karnet powoduje unieważnienie zamówienia.

Moje NH
Strona archiwalna 11. edycji (2011 rok)
Przejdź do strony aktualnej edycji festiwalu:
www.nowehoryzonty.pl
Nawigator
Lipiec 2011
PWŚCPSN
181920 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Skocz do cyklu
Szukaj
filmu / reżysera / koncertu
 
KalendariumIndeks filmówMój planScena T-Mobile Music
© Stowarzyszenie Nowe Horyzonty
festiwal@nowehoryzonty.pl
www.nowehoryzonty.pl
realizacja: Pracownia Pakamera