English
Industry
13 maja 2011
MFF Nowe Horyzonty w elitarnym gronie partnerów MOFILM

Wrocławski festiwal Nowe Horyzonty rozpoczął współpracę z MOFILM przy unikalnym projekcie, w którym wezmą udział młodzi, aspirujący filmowcy z całego świata. Już ruszył konkurs Pepsi Films.

Co łączy jedne z najważniejszych światowych festiwali w Szanghaju, Londynie, Locarno, Rio de Janeiro, Nowym Jorku, czy Nowe Horyzonty we Wrocławiu? Podczas tych prestiżowych imprez filmowych odbywają się finały międzynarodowych konkursów dla aspirujących filmowców, organizowane przez MOFILM dla ogólnoświatowych marek. Młodzi twórcy mogą realizować swoje kreatywne pomysły, kręcąc kilkudziesięciosekundowe filmiki o różnorodnej tematyce na podstawie briefów dostarczanych przez brandy. Zwycięzcy konkursów są zapraszani na festiwal, gdzie pokazywane są ich prace.

Projekt MOFILM to nowatorski pomysł na połączenie sztuki i marketingu. W społeczności jest już około 30 tysięcy filmowców - to ogromna sieć kreatywnych umysłów, która czeka na wykorzystanie drzemiącego w nich potencjału. W tym roku autorzy najlepszych filmów nagrodzonych w konkursach MOFILM i współpracujących brandów po raz pierwszy zostaną zaproszeni na festiwal Nowe Horyzonty we Wrocławiu (21-31 lipca). 27 lipca odbędzie się pokaz filmów laureatów wraz z wręczeniem nagród. Na kanale MOFILM na youtube można obejrzeć dotychczas nagrodzone produkcje:
http://www.youtube.com/mofilmchannel#p/u

MOFILM współpracuje z czołowymi, międzynarodowymi brandami (AT&T, Kodak, Pepsi, Chevrolet, Renessaince Hotels, Visa i wiele innych), najważniejszymi imprezami filmowymi, prestiżowymi szkołami kształcącymi filmowców (LA Film School, London Film Academy) i ważnymi osobistościami branży filmowej (choćby Spike Lee, Robert Redford, Kevin Spacey i producent "Avatara" i "Titanica" Jon Landau).

Już ruszył ogólnoświatowy konkurs Pepsi Films. Polega na stworzeniu 60-sekundowej, filmowej odpowiedzi na hasła: "Orzeźwij...siebie samego!", "Odciśnij swoje piętno!", "Jestem sławny!". By wziąć w nim udział należy umieścić swoje zgłoszenie na platformie MOFILM w zakładce: www.mofilm.com/competitions/pepsifilms Spośród uczestników zostanie wyłonionych dziewięciu zwycięzców - po trzech z każdej zadanej przez organizatorów tematyki. Na laureatów czekają nagrody finansowe w wysokości 10 tysięcy, 2 tysięcy i 500 dolarów. Trzech najlepszych finalistów zostanie zaproszonych na festiwal Nowe Horyzonty.
We Wrocławiu zostanie wybrany zwycięzca konkursu, który dzięki wsparciu profesjonalnych mentorów oraz wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu i budżetu 20 tysięcy dolarów, zrealizuje unikalny projekt Pepsi.

Więcej informacji na stronie internetowej www.mofilm.com

Kontakt dla firm zainteresowanych projektem: mofilm@snh.org.pl

Kontakt dla dziennikarzy:
Marcin Pieńkowski marcin.pienkowski@snh.org.pl

Marketing festiwalu NH: Eurydyka Sobiecka eurydyka@snh.org.pl

public relations enh
pr@nowehoryzonty.pl
www.nowehoryzonty.pl

Moje NH
Strona archiwalna 11. edycji (2011 rok)
Przejdź do strony aktualnej edycji festiwalu:
www.nowehoryzonty.pl
Nawigator
Lipiec 2011
PWŚCPSN
181920 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Skocz do cyklu
Szukaj
filmu / reżysera / koncertu
 
Kalendarium Indeks filmów Mój plan Scena T-Mobile Music
© Stowarzyszenie Nowe Horyzonty
festiwal@nowehoryzonty.pl
www.nowehoryzonty.pl
realizacja: Pracownia Pakamera